Wednesday, April 6, 2011

SALE..SALE..SALE..

SALE..SALE..SALE

Nak alah2 jak sale eh..sik da YES pun org masih juak ngantung sale sign owh...hehe.

ari tok aku rasa cuti jak..laki ku mc demam, aku tek nang plan sik nak trun coz nak molah keja ku kat umah jak..p sik polah pun..pagi ilek2 jak..kak ya pkl 1030am tdo..hehe..ptg tek around 2pm, tgh ku makan koci cap bunga matahari (recently sik da ku meli koci cap monyet agik ko), BFF ku ( SITI HAJAR) tepon madah ada ANAKKU ada sale..aku tek sik da lah meli gilak pun since aku sik da cash dalam purse..ada ringgit2 jak..kesian owh..aku just nak nemu BFF ku jak tek..nya ya dah lah dalam amben, masih juak nak terkayo2..aiskh..sik alah nak d kerepak ko..

nya ajak ku g ANAKKU kat green height..sumpah ya 1st time aku datang kat Green height ya..sesat indah ku..masuk dalam Cold Strage green height eh..ingt ANAKKU dalam ya tek...asa nak manas dah ku, sesat dah konok nya tek..hahaha..ku madah, mun ku sik temu tok, aku nak pulang..hehehe..

(teringat sis kembhojha madah nya selalu g green height tegal sik ramei org ko)..nang sik ramei glak org tek..ne nak sik ramei..opis hours time ya..

last2 sampei juak aku depan kedei ANAKKU ya..yah, aku pa agik..carik parking, masuk kedei..berbungkar lah segala harta benda..aku datang time ya pkul 230pm..sik jauh bah dari samarahan ya..kui kui kui..

benar ku sik da cash, p ku sik tahan ngan godaan baju2 nemiak yang kiut miut segala..BAJU BIAK OMPUAN KIUT2 U...KACAK2 N MURAH GIK YA..BIASALAH STATEMENT YA NAK..TGU KELAK KU ADA ANAK PUAN...aku tek since baruk shopping barang Adam d KL riya, so baju nya gik byk lah..jadi aku beli baju besar2 jak k nya tek..sigek baju, sigek sluar, sigek kasut, sigek suspender..k nya HARI RAYA lak..hehe..p bila dah atang rumah nak, hanya baju sahaja yang dapat d pakai untuk raya nanti..kasut cun2 d kaki nya..terus pakei lah nak..seluar jeans tek duhal baby galz pun..o la tedah..sik ku nak berik sluar baby minnie ngannya makei..suspender nang bukan k raya pun tek..

kak ya aku beli bottle sterilizer k nya..50% diskaun tek nak..bukan AVENT, bukan TOMMIE TIPPEE...p CORE..haha..sik penah ku dgr jenama nya..asal murah aku beli jak lah..cayak sik yang aku sik penah beli benda ya k Adam.aku pake manual ajak.tiap kali dari adam baby dolok..tiap pagi ku bgn bgn polah aik panas, kak ya tuang dalam botol lah..Yahhh, kinek tok sik ku gago nak masak aik panas tiap ari lah nak..since aku tok suka ngando..kak ya berebut berkemas brg laki, anak n kedirik pun...selalu ku dtg aher mun ada kelas or lab aih..
SEKIAN..TERIMA KASIH..




9 comments:

  1. gney makey benda ya kak?hehe tunjuk ajar ku sifu..[ney tauk dudi ari kelak maok beli juak k pusak kmk kt rumah..kekkeke]

    anyway..baru skali kmk pergi green height ya,,,carik cupcake.

    ReplyDelete
  2. v:edeh eh..k pusak konon..engkah aik dalam nya..tekan kak ya nya pandei angkat kedirik..tekan jak mcm periuk nasik..

    kmk baruk g lah tek ko..sakai jak asa...hehe..maok mek masuk green cold storage ya lak..x penah raon sia..

    ReplyDelete
  3. Kmk pernah sekali jak gi kat Green Height ya. Brg import byk kat sia.

    ReplyDelete
  4. Errr.. kmk suka juak pegi sale koh bih2 gik munda jualan gudang hehehe :P

    ReplyDelete
  5. yakah kak tikot brg import jak??mek ingin nak berbeli d sia..lak lah mun ada masa..

    wa krol:yah..samalah kita suka g sale...haha..even sik ber du pun mek g juak..

    ReplyDelete
  6. Aok Anakku nang sale aih. Kamek bok jak meli Walker ngan baby mek ehek. Diskaun 30% gik ya. Suk mek nangga baby mek bejalan dlm walker ya. Baby tegisin2 jak hepi. Kamek pun hepi. Wifey pun hepi juak. And they live happily ever after. De end. ehek.

    ReplyDelete
  7. kitak beli anakku d cne tek jal??marek nang murah jual dak walker, baby seat n stroller ko..pa boleh buat sik da keperluan agik nak meli..mun sik tek, maok d rembat mek juak..

    rindok ati nagga anak dah pandei berdikari owh..tgu kitak nya dah laju dalam walker lak..suma d rempuh nya..miss that moment ko..

    ReplyDelete
  8. kmk dah expired jadi member anakku. malas rasa nak renew.. hehehe... dolok masa gik jd member, asal ada sale, ada la dak anakku call or sms... hehehe.. p barang biak empuan nang kacak, yalah semadi nahan ati jak kmk tok.. hehehe..

    ReplyDelete
  9. aih za..mek bukan member anakku..mek g jak..aok, brg baby gal sik boh d padah ko...geram ati nangga..

    ReplyDelete