Tuesday, June 14, 2011

entry with no picture...

salam bersiaran...

aku tetak lok..hahahahahha..aku nak madah yang aku gik hidup..tetak agik lok..hahahha..sukati aku lah nak tetak...hehehe..

ada sebulan kali aku sik da molah entry..hihi..dolok ku madah ngan kak tkot lak molah new entry, sik juak ku molah...marek kenak sound sis kembhoja, sik juak ku ngagak mlm tadik..kuikui..

bukan apa, aku nang bz ko..aku kan dh stat ngaja benar sem tok..since ya lah alu blog ku sik teragak ko..ada plan ku nak ngagak nya lak,ada lah keja lain yang have aku urgentkan..n tiap kali ku ada lecture, aku have baca balit suma nota2 ya k refresh..sem tok aku ngaja 3 subjek baru..yah, rajin nak aku have to blaja balit suma ya..sik kan aku nak ngaja sik ready nak..d tyk oleh student suma segala yang dah bertahun aku tinggalkan ya, nak terngangak jak aku..yah...bz sik bz..mlm tdk pkl 12 ku hbs stadi prepare k ari tok..gia lah tiap malam disamping aku sibuk ber bbm ngan kawan2 ku,baca novel juak..kadang anak ku ya,pandei2 jak laki ku mesen nya..ne nak terkejut2 aku nangga pesen anak n laki ku..hahaha..

p nak, dalam sebulan aku sik update belog tok nak, byk benda dh ku polah ko..antara nya,aku dah jumpa a few kawan2 belog ku..riya time amni plan gathering kat d11, aku nang plan nak g, p last minute sik dapat g..then, last week aku kuar ngan amni, ztie n archie dekat d11 juak...esok nya aku jumpa kak kembhoja ngan princess suci nya kat green height..suka aku...apa agik laki si ztie, archie ya..asa dh lamak kenal ku ngan nya..ztie yang neutral jak..hehe..aku tok 'supan" bah juak..ada sorang gik yang "supan" juak..amni..aikh..kitak nang penyupan kah deng??hahaha.....next time, plan lain gik..kali tok mbak geng lain juak..mem mira sik pat join riya..nya bz bah..mun nya free, memnag ku wajibkan nya datang ber join2 bersama kami...

cita hal keja ku balit, hjg bulan tok aku report duty kat shah alam..kitak org doa2 kan lah aku d posting d samarahan tok ajak..sik byk nak d pk ku kelak..anak laki ku d sitok bah..n doa2 kan lah juak, master ku cepat kit writing ya walaupun byk kekangan masa yang d alami..ku prasan, stat sem tok,aku x da masa nak molah writing master aku agik..asa give up ada juak..p ku ne boleh give up...ku tok under scholar bah..aku ne da rm100,00 k ganti mun break perjanjian nak keja tok..

erm..lak ku cita agik lah..kelak ya, bila owh..next month kah..hahaha..tok pun tek, aku malu nagn belog ku berdebu glak..supan mala jak org blogwalking nak, p aku x da d rumah..

ada masa, jumpa agik..till then, chow....

4 comments:

  1. kmk mok tetak juak..hahahahaha...=p

    kmk jak lom jmpa ktkorg hooo..huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. ktk ya sik da d sitok..so bila lah dpt jumpa tek??hehe..ingin nak jumpa ngn ktk..

    ReplyDelete
  3. yahhhhh.....

    ada pun.... boring bah sahm...
    buka blog geng2 semua belum diupdate,
    adeh.. mentang2 kamek dah free sedikit oo
    hahaha..

    bah2 .. kamek nak molah kerja lok..

    flo.. klak kt jumpa k. :)

    ReplyDelete
  4. busy na madam.hehe.

    semoga dpt posting kat samarahan jak okay :)

    ReplyDelete