Wednesday, August 24, 2011

berpindah d bulan Ramadhan..

salam...

saya pindah bulan tok tek..bukan pindah rumah, tapi berpindah ke ofis baru saya..dolok saya duduk dalam lab ajak coz dekat nak molah master saya..p since my lab work dah hbs( kata dirik ku dh habis), n saya dah report duty, so saya dapat lah ofis sigek..

"work station lamak saya d lab"

"pemandangan belakang ofis baru saya-nampak hostel jak"

ofis saya tok, duduk sorang2..saya sunyi benar nya coz saya jenis org yang bersosial..hehe..p cgek bgs diam sorang2 tok, sebab kita boring x ngereco nak, keja suma jalan..adehhh...n sennang nak tido..p setakat tok belum saya tdo dlm opis ko..saya bkn jenis tdo siang ari bah...mayb kelak kan...

yah...tok lah opis baru saya...besar lah juak coz saya pun bilit d sukut...agik kopsong u, maklum bruk pindah ari isnin tok tek..pestik kusi pun belum bukak...hahahah...lak saya ngias bilit...

aih, dah lah...kelak ada masa polah entry bru gik..bye...

**sik sabar nak raya eh..tok dah 24 ramadhan dah...saya blm apply cuti pun.tek saya nukar duit angpau d bank..alu makin sik sabar nak balit raya...hehehe**

2 comments:

  1. kmk mikir ktk pindah rumah ..rupa nya pindah opiz..yah..kacak juak bilit opiz baru nya eh...sik kedak bilit opiz kmk d ctuk, nang asa zmn harry potter jak mun ktk nangga pintu, jubin,meja, rak buku kmk..kerusi jak ada moden kit..kihkihkihkih...=0).
    aih..mun sunyik, bah..embak kmk masok bilit opis ktk..sak kita duak berparty sakan dlm bilit opis ktk ya..hehehehehe =0).
    mun dtg kmk san nyawa d ctuk, alu lah ngereco sorang2 mdh lekak abis phD nak plg srwk eh..ya nama nya ngereco plus san sik tentu arah..nak mintak ngajar rah uitm srwk..ngajar health sc. pun okeh per..ada related juak..hehehehehe..tapi yalah hari ya takut kmk nak mintak kerja d uitm..takut kenak tikam ke benua jauh negeri lain..nak ker run run kmk sorang2 nangis...hadeh..alu terbantut niat/nawaitu kmk...

    ReplyDelete
  2. best ka opiz baru ya madam...
    nindak sunyi,geng poret dah xdo gik....
    bila la kita nak g kuar sama2 gik kan madam...
    ehehhehe...

    ReplyDelete