Tuesday, May 10, 2011

cerita malam tadi..

pgi semua..eventhough beberapa minit jak gik naktengah hari..

aku nak madah hal malam tadik jak...ya ampun...haha..x dalah gempak glak pun..

kan last week aku beli tepon baru..sekaligus aku tukar dari prepaid ke postpaid..aku sik perasan pun sejak tukar ya every incoming call aku akan jadi " unknown number"...aku ingt tepon problem..so aku mbbak lah balit ke kedei tepon ya di saberkas nun untuk ato ngan aku lah..aku datang kedei ya 630pm...mcm2 dah ku polah ku sementara nunggu..

ya juak adam tok sik maok nak d mbak..nang lelah bapak nya ngepong nya berekot..belum gik nya nak main escalator ya..mun d embak ngeliat ngeledin jak badan nya..belum gik nya nerais mintak d turun...bapak nya mdah dah susah nya d embak jalan kinek tok..berjalan sik nangga org..kita tok takut terlepas pandang nya ya..dah badan kecik....

erm..balit cita kedei ya lok..dah org nak mikik tepon ku ya sik pandei juak lah ku rasa..pa ku nangga nya mcm trial n error jak..nya padah sik pandei nya nak ato setting soh num appear n nya soh aku restore setting..aok lah ku padah..ya lah sampei 3 jam ku nunggu..

jam dah 900pm mcm ya..kmk org makan d sugarbun jak..tgh makn cium mcm ada org poo poo jak...apuuuuu eh..aku ingt sik pa lah..sik lamak gik..d umah jak cuci..dah kuar dari kedei makan, ayah nya madah tgn ayah nya mcm basah..ku tangga duhal poo poo org ya dah terkeluar sampai ke atas baju nya jak..aku terpaksa lah basuh..g toilet ku basuh, cek dalam beg adam duhal sik da pampers..terpaksa ayah nya g ngiu kee debah nun beli pampers ngan baju..dah sementara nunggu ayah nya datang sik berpampers lah org ya..terit jak makei stokin ngan kasut p nampak totot...dah aku takut nya ngemeh aku gik...

asa nak manas ku ngan org kedei ya.at last tek, sik dapat juak nya polah papa...datang rumah ku post ku ke fb, duhal kawan ku madah ya DG problem jak..ku tepon ku DG centre, kinek2 solve problem ya..mun ku tauk sik ku melelah dirik ku g saberkas nun..

Nang Kamboh asa nyawa ku malam tadik eh....next time, mun ada hal2 mcm ya, biar aku kuar time opis hours...

dahlah.. ya jak tek buat masa tok..kelak ada masa ada ku update agik kali..

till then, bye...

aku:adik kepada tunang adik ku ninggal marek..nak doktor n nurse lemas ya..doktor ya adik kepada tunang adik ku..kesian ku dgr..dah sidak sik da bapak agik...klik sitok baca..alfatihah untuk mereka...semoga keluarga mereka tabah menerima pemergian ini..

8 comments:

  1. alahai...tedah ktk lelah2 g seberkas...p mek asa line mek ok jak la mlm tdi..no problemo...may b certain jak oo..

    aih ndak la mek dpt megine mun mek ada anak..apuhh...ne gaya oo...mesti da hal cam ya...anak berak d kala tgh menikmati mknan..hehehe...

    ReplyDelete
  2. FLO:Tgu jak kelak akan tiba saat dan ketikanya...hehe...

    ReplyDelete
  3. ada mek nengar cerita ya... ex-mis nk?

    ReplyDelete
  4. mira:sik mek tauk ex mis ko??duhal...

    hani:awak cuti nak..jaga adam jak..hehe

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. hadiah mother day dari adam ya madam. haha :D

    hepi mother day madam. :)

    ReplyDelete
  7. echah: mun macam ya tiap ari lah saya dapat hadiah mothers day..hehe

    ReplyDelete