Monday, April 19, 2010

1st time berblogging...


erm..hari tok 1st time aku berblogging..dari time stadi dolok nak create blog..p sik juak kesampaian..melihat kawan2 ku ada blog dolok,asa nak molah sigek,p tah lah..leka gago bergerek time stadi dolok,asal ada masa terluang jak,mbak gerek keluar..so sampai sekarang lah sik tercreate blog ya until lah 19 april 2010 tok..baruk ada masa konon nya tek nak create blog..perlu belaja gik ya nak ngacak2 kan n deco2 kan blog gik ya..ya pun coincidence juak drop kejap kat IPSIS (postgrade centre) debah tek..lalu terdgr lah Agnes tgh ber blog..alu molah cgek account..xpa,mun dah tiap ari ku melek benda tok lak..hjg2 lak terer lah ku ngan function2 nya kali nak..mcm mula2 make friendster dolok..kak ya tukar fb..

aku polah blog tok bukan apa..since aku molah master tok,selalu na aku cepat bosan sik da pa nak d polah..maklum lah, d lab tok aku sorang jak conquer..dalam fakulti tok aku sorang jak full time student master nya...haha..lucu jak asa..bkn sik da keja pun benar nya..writing ku sigek pun belum siap..maka dah 3 sem ku molah master..tgl satu sem jak tinggal..p tiap ari mukak intenet ada masa ku tok..tok ngegeh2 gik molah blog..k buang masa jak lah ya..kelak mun aku dah keja tah ada sik masa ku nak molah keja mcm tok..aku kan student..student kan keja nya main tenet jak..tok lah keja aku..lak suma keja last min anta...maka baruk pagi tadik aku d spot check oleh supervisor ku d lab tok..nya madah 3 mgu gik nya nak nagga progress ku..erm,ne nak ngoleh data owh..hahaha..

alasan lain ku molah blog tok juak ialah...aku kan suka bercakap, ngerepak n so on..,so senang lah ku ngerepak sorang2 ctok..bak kata kawan ku mira faizura(mek ada maca kitak pun blog bah)"sukati aku lah nak madah apa, blog aku"..bila ku pk2 benar juak kata mira ya..mun ada pa yang kita sik puas atikah..padah jak kat ctok owh...buat masa tok belum ku pandei nak upload benda kacak2 ya ko..pandei nulis ajak..esok2 ku sabei agik lah gne nak main blog tok..ku nak sambung marking lok..esok last ku madah ngan student ambik balit all the assessment..p so far mcm sik sempat jak..pa masa marking n key in ya dah d pake ku molah n blaja ber blog tok...

till then..bye.. :)

3 comments:

  1. marking apa madam..??
    tahneah..dapat wat blog dah..
    :DD

    ReplyDelete
  2. eh, ktk ada baca blog kmk duhal... hehehe... welcome to blogsphere, friend! hahaha

    ReplyDelete
  3. echa: marking assessment lah..mcm x biasa..

    mira: ada mek ekot blog kitak..p sik da blog time ya..ne nak jadi follower..thanx the warmest welcoming..hehehhe

    ReplyDelete