Wednesday, April 21, 2010

students oh students...

salam..hari tok is 1st day xm d uitm tok..my paper is on monday next week.hope suma student dah prepare.p nama pun dah student, mesti belum habis stadi punya..trust me..aku pun student juak dolok..p ku harap at least dah cover almost 70% lah..mun boleh aku sik maok failure untuk subject tok coz aku sik suka nangga muka yang sama every sem d dalam kelas.lain lah nangga terjumpa tepi jalan kah, makan2 kah..p bukan masuk kelas aku..lagik pun aku maok maintain good performance bah..hahha..motto ku towards student ku ialah "ur success is my satisfaction"..aku bahagia n gembira nangga anak didik ku berjaya..

tahun tok adalah tahun ke-4 aku mengajar..2 tahun sebelum tok aku ngajar d private, Kolej PTPL..even org byk komplen susah ngajar d kolej,byk keja lah, gaji kecik lah, p aku lain..gaji ku standard d sia n aku sik rasa susah pun ngajar d sia.sama jak ku rasa ngan ku ngajar d Uitm tok.dah 2 tahun ku d sia, aku molah lah master d uitm coz aku bosan keja n aku maok upgrade ku pun ( sebenarnya aku sik maok kalah ngan hubby ku..mcm sik best jak mun nya kakar hal master nya dolok p aku sik da exp ya..ya ku blaja balit riya).p alasan ku madah ngan org, ku berebut kedong belum beranak riya, ya ku blaja balit..sak juak tgh ku molah master ku dapat ADAM IZZ HARIS..sik da pun Adam ngaco masa ku molah keja.sama jak b4 n after ada anak coz dolok malam pun memang aku sik penah molah keja..bg aku, keja sik sepatutnya d mbak ke rumah n thats y aku seboleh2nya akan nyiap keja ku d opis or lab (p kadang2 benda tok sik pat elak)..


eh, bukan tok nak d cerita ku tek..dah ku madah aku suka bercerita n klakar..erm..aku nak crita hal student ku.aok every sem, at the end of sem or b4 xm aku akan mbak student ku jalan2 kah or makan2 kah..saja2 jak nak ber pleasure ngan cdak..lagik pun aku tok in term of relation ship aku sik duli sapa2..p still ada batasan lah mun ngan student..p sem tok tek tgh2 sem aku dah mbak sidak molah makan2, jalan2 etc..mun boleh ku sik maok student ku takut ngan aku..hasil nya student ku rajin datang bilit nanyak2 soalan, dalam kelas active sik da lah diam ajak, molah discussion n kadang2 poret jak pun ngan aku tok..tapi time stadi is stadi..time ber main2 they can play..mun nak d kakar hal student tok,sik habis2 coz student nang ramei glak n byk kerenah..saja jak ku nak kakar hal tok tek since dari stat stadi week riya sidak kelang kelus jak ngagak aku pasal past year lah, carry mark lah, assignment lah..mcm2..student owh student..nangga sidak aku rindu ngan zaman ku gik student mcm sidak dolok (though aku still student kinek, p sik sama rasa nya mcm doloK)...


wish u all the best for this comin xm...

6 comments:

  1. kacak eh layout kitak...wini here hehhe

    ReplyDelete
  2. u tukar blog lagikah??dah lah i x reti nak belek2 blog ni..esok u join lunch x??

    ReplyDelete
  3. lunch apa ya?sikda org ajak pun??

    ReplyDelete
  4. ye..
    bangga ada muka saya sitok..

    :DD

    madam..
    doakan sy k madam..
    lom dak stadi gik k ento..
    crymak pun lom tauk gk..

    heee...

    ReplyDelete
  5. saya doakan untuk semua...amin...blaja gik nun..im available kat kolej..p polah appoinment lok

    ReplyDelete
  6. madam...hahaha...
    ada juak gambar mekrang ya tek....
    makseh madam ajar mekrg ento...
    n kelas ya ng best juak..
    mek pun alu minat ento..hahaha...
    pa2 pun rindu ngn madam...
    hope kita bole kuar sama2 gik lak...
    INSYAALLAH

    ReplyDelete