Tuesday, November 9, 2010

Empty...

tik tok tik tok....
12.31am (jam kat lap top ku)


malam rasa sunyi...
hati ku rasa sepi...

ayah ngan adam tengah mimpi...

tapi mama x tido lagi...

hati mama rasa empty...

risau ngan benda yang sik pasti..

eh..kenak macam pantun ajak ya...malam tok ko,aku sik pat tido..tadik ku blja kejap..kak ya aku bukak buku research ku kejap jak sik sampei 15 min pun...then aku terpk nak berblog p ku sik da idea nak cita hal apa...
malam tok ati ku rasa sayu benar..aku ingat ngan mak bapak ku d umah, adik beradik ku, kawan2 yang pernah dan sedang rapat ngan aku n mcm2 gik yang ada dalam otak ku tok..ati ku bercelaru eh..risau x tentu pasal..actually x da point pun dalam entry ku kali tok..just nak nulis ajak sementara nunggu mata ku ngantok kali...

tadi ku gerak ayah adam soh bangun.."ayah..ayah..bgn lah..mama sik pat tido"...nya bukak mata jap..."tidolah"..then terus sambung tido tdo nya..erm, sik pa lah...kak ya aku bgn jemur kain dalam mesin nun, polah nenen adam(p adam sik maok nenen pun) kak ya sambung gele2 b4 ku decide on lap top..

owh, kali tok SYNDROM UMO NAK BERTAMBAH eh..tah lah..p nak, lamak ku stat blaja balit tok, aku selalu risau aku sik da keja pas tok..dolok time keja aku rasa sik da improvement dirik pun jak d tempat keja ku..ya ku decide nak sambung stadi jak..p bila dah sambung stadi aku risau juak..pelek eh jadi manusia..simple thing jadi complicated jak..or aku risau nak test IELTS nak..pa ku try2 jawab test nya mala jak dapat markah kecik..
"tok lah nak d polah ku d lab nun..apart of it lah"

"YA ALLAH, KAU BERIKAN LAH AKU KETENANGAN HATI YA ALLAH..MUDAHKAN LAH PINTU REZEKI KAMI, BERIKANLAH PETUNJUK DAN HDAYAH MU, PERMUDAHKANLAH SEGALA URUSAN KAMI YA ALLAH"..AMIN..

bagus aku semayang sunat jak eh..ne tauk kak ya ati ku tenang..insyaallah... till then..Assalamualaikum n gud nite...

No comments:

Post a Comment