Tuesday, November 2, 2010

November datang lagi....

Entry kmk kali tok nak cita pasal bulan NOVEMBER..



pa ada pada bulan november kah??
selalu nya bulan nov tok tengkujuh nak..mcm kinek tok lah..tiap ari hujan..malam sejok jak tido...p bagi kmk bulan nov tok paling spesel..sik tauk kenak..p its special..maka anniversary kawen bulan ogos, bebday hubby bulan dec, start couple bulan okt,still nov yang paling best..hehe..



bulan tok bebday kmk..11 november...and bulan tok juak last year kmk dapat baby..nama nya ADAM IZZ HARIS..Adam lahir 23 November..actually due nya 16 November..ingt tek dapat celeb8 sama ngannya..p nya aher seminggu kuar duhal..hehe..
Mama n Adam

bulan tok juak kmk dah stat pk gne nak celeb8 1st bebday Adam...bebday Adam fall on tuesday..niat d hati maok celeb8 hari ya juak rather than nunggu weekend..so at last, kmk pk nak celeb8 kat nursery nya jak coz kat nursery ramei kawan2 kecik nya..sik dalah polah besar2an..just mbak kek, a few gift for nemiak, gorenglah mi kah, nugget kah, ayam kah k sidak mamam...simple2 jak makanan kali..p tok plan ajak..nama jak kita merancang p tuhan yang menentukan ya nak??!!bulan nov tok lah kmk merasa jadi mama..sik spesel apa ya..nakkah nang spesel november tok..Hadiah??dari hubby or untuk Adam??mun dalam hati kmk tok sik payah jak hubby berik hadiah k kmk.."kitak berik jak hadiah ya k Adam Ayah eh..sak ati nya suka n kita rindok ati tengok nya sengeh2..Adam happy pun dah kira hadiah yang best untuk kmk"..gia lah lebih kurang ayat mun Ayah Adam nanyak "Mama maok apa k hadiah??"


"aih...mama n ayah berik hadiah ngan kmk eh"

so, buat hari ini,setakat inilah sahaja post saya coz saya ketandusan idea sebenarnya..dah untuk makluman kawan2 blogger sekalian, kenapa blog saya x cantik mcm yang org lain punya..kerana saya x pandai nak susun gambar, berik frame kacak2,ator ke kiri dan ke kanan gambar ya, suruh tulisan ya pandei kaler2, n so on lah, saya X RETI..tapi saya kan mengimprovekan diri saya dari semasa ke semasa..saya ni boleh d kategorikan sebagai buta It jugak lah..hehe..

till then..chow...muahhhh

No comments:

Post a Comment