Thursday, July 19, 2012

post bahagia....

salam...

entry cepat dan pantas coz pkul 2 tok ada lecture..sampei pkul 6pm..

tadik baruk balit dr poliklinik kota samarahan tok..baruk nak reg 2nd pregnancy..dah 10weeks dah..p saja jak nak reg lambat..entah..hahahah..reg pkl 9.30am, keluar pkul 12.15 noon....bukan sebab org ramai, tapi sebab ada problem sedikit..sik payah lah nak cerita apa problem ya..so next month akan d rujuk ke doktor pakar..harap semuanya selamat..

saya ingin dapat anak perempuan lagi..kenapa??sebab saya dah ada adam izz haris( nya dah 2y 8m)..ayah adam mala jak madah, kali tok mesti dapat baby gal coz saya kuat manas sik macam saya preggy ngan adam dlok..tapi, jika ALLAH berik saya anak lelaki lagi pun saya suka..x kisah lah jantinanya apa, asal kami sekeluarga sihat dan bahagia..Aminnnn...

saya nak chow dlok..kelas saya jauhhhhhhh..hahahha...

bye...

4 comments:

  1. amin! semoga dapat baby gik hehehe

    ReplyDelete
  2. Semoga dapat baby girl gik ;-)

    ReplyDelete
  3. nza:mak seh mem...

    ztie:kmk nunggu2 juak ktk madah good news mcm tok ko..bilakah??hahahha

    kak tkot: doa jak kak owh...ne tauk rezeki tuhan...

    ReplyDelete