Saturday, July 21, 2012

Salam Ramadhan...

Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna,
Agar dapat ku lalui dengan sempurna..
(lagu Raihan ngan Man bai)

saya sangat suka lagu tok ko..sangat sangat suka..asal jak ramadhan, mupok dgr lagu tok jak2 dr tepon...

ari tok 1st ramadhan, saya sangat letih dgn ke"sickness"an sbnr nya..p alhamdulillah sickness puasa tok sik seteruk sickness time sik puasa ko..sik tauk kenak..teori saya madah tegal ari tok saya sik keja, so sik da lecture..mun lecture, kakar pot pet pot pet perut masuk angin, ya nyuruh sickness makin teruk..rasa nya jak lah..kelak try tgu ari isnin dah stat lecture..

sickness saya sik mcm dlok..sepanjang ari sampei malam anytime nya boleh dtg..time ngan adam dlok, pagi ajak sickess nya..kata kwn saya" baby gal kali"...

harap dapat berpuasa penuh jak lah..tapi ayah adam madah, mun sik tahan mual n muntah, pecah jak posa...aok, akan saya lakukan jika sudah tidak tahan sgt..teringt time posa preggy ngan adam dlok..perut dah besar ne da sickness agik..full lah juak posa saya (kah ada pecah sehari owh)..hehehe..rindu bulan puasa...

luve u all..bye...

*saya d rumah mak, p ne mak ngan bapak sik balit2 tok owh...lamak juak g buntal...ayah adam keja
* sik da gambar nak d tempek...

bye...

3 comments:

  1. Salam Ramadhan Al-Mubarrak.. Selamat menjalani ibadah puasa.. Semoga beroleh rahmat, maghfirah dan barokah.. Aminnn.. :)

    ReplyDelete
  2. paduhal..dah mok ada adik baru dah adam..btw, congrats kak sahm!

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan ngan ktk juak krol...bah, raya lak dtg umah mek owh..hahaha..

    yahu, yah....balit gik kch owh..lak poret..

    ReplyDelete