Saturday, March 5, 2011

sepanjang minggu ini...

salam sabtu...
12.40am
5 march 2011

dah sabtu duhal..cepat nya masa berlalu..dalam tb tok ada melodi..tah melodi zaman bila..hubby dah tido..adam pun dah tido..aku???aku demam tok..p kak makan ubat tadik berpeluh, tetiba aku lapar..kak ya makan telur goreng yang d goreng hubby alu sik pat tdo..ya lah ngerugak blog tek..

just nak share apa yang dah berlaku sepanjang minggu tok..sik da lah best glak pun..selain aktiviti bebas d lab, aku dapat new henpon.mestilah nya berik..pa henpon ku rusak eh..nya berik pun henpon LG jak..bukanlah blekberry mahupun iphone..p aku tetap suka coz nya berik..hehehe..mak seh sayang...

"nah, ayah berik ngan mama"

kak ya minggu tok aku masih sakit tonsil n batok..cayak sik tok dah minggu ke4 ku sakit batok n tonsil ya..dah 4 kinik ku g coz sigek kinik seminggu..dah 4 minggu, 4 kinik lah..last kinik yang d g adalah speselis chew kat stutong nun..p hbs ubat antibiotik ya, dtang balit..aku takut sakit lain indah..nauzubillah..sik penah dalam hidupku lamak da ngidap sakit tekak tok.aku tok jenis yang cepat recover dari sakit bah.p this time.........sik paham ku pun..bukan nak kakar pelek or jaik ko,lamak ku kak beranak adam ceaser last 2009 riya ya, im prone to disease ko..n aku dapat infection juak pas ya..sik payahlah ku madah apa infection ya..p doc madah infection mcm ya is common..erm....

"mcm tok kali dalam mulut ku nun owh

ari khamis ya tek aku ponteng lab.aku stay umah jak pa aku sik sihat tek eh.konok nya tek lah.p lunch hour mintak amik kawan d umah ekot g makan.hahaha..umah ku sik jauh bah mun cdak nak amik.aku kan stay dalam campus..ptg nya, kmk 3 beranak kayau2(lucu word tok) g tabuan area beli stock susu n pampers adam untuk sebulan.kat teck kong kan murah pampers.p atlast mek org g unaco kat samarahan ya jak coz kat tabuan time ya huggies dah mahal rm 36++ while kat unacao hanya rm32++..jauh bah bezanya..p mamy poko nya sama rega..so, amik sebungkus hunggies, sebungkus mamy poko n 6 bungkus susu..kmk 2 tok esp ayah adam nang sik pat nangga tempat ada madah jual susu n pampers murah ko..begaut jak meli k stock..p sebelum ya tek, mek 3 branak g one tj reg broadband baru untuk mama..b4 tok mama make celcom, kak ya terminate, pake dg, kak ya terminate agik,ambik balit celcom..p line dg nang lah sik brapa kat samarahan tok eh..nang burukband lah time ya...susah mama nak main game dalam pesbuk mun line sik bagus bah..haha

ri jemat pun datang..hehe..aku suka ari jemat,almaklumlah esok nya weekend nak..p bila ku cek email ku ada email dari sidak postgrad madah ada ceramah on preparation for viva..so master n phd student wajib datang on saturday ya tek..yah, baruk ku nak pengilan umah usu ku d buntal nun, dah ada plan lain.tepaksa ku kensel g pengilan.mun ku lamak gik nak viva tek, ponteng ku benda tok.p ku nak hbs stadi dah nak, so tepaksa lah ku datang..even ku makei word terpaksa p ku ikhlas trun esok u...menuntut ilmu ya kan benda baik... :) aok, tadik petang ku ngan d the geng g irene reflexology aih..haha..berurut badan..dolok ku molah foot reflexology, tadik g full body massage..nyaman sa badan kak ya..hehe..rm30 sejam..kitak org tauk ada tempat best lain k g urut2 sik??mun ada rekomen lok..tadik 1st time ku try body massage..hihi..lucu ada..supan pun ada...kui kui kui...

sampei sitok jak lah coz esok belum berlaku..mun ada masa gik lak, baruk ku nulis agik nak..p mata ku belum ngantok ko..erm, pa gik nak tulis kak tok owh..asa nak nulis entry baru jak..mk lok topic apa..

till then..muahhhhh( mcm bunyi adam mun nya kiss org or salam ngan org..ada bunyi aih)hehe..dah 1 tahun 3 bulan anak mama ya...sik berasa cepatnya masa berlalu..mun mama ada masa, mama polah sigek entry k adam n ayah k..bye...


1 comment: