Wednesday, March 23, 2011

x tau kenapa...

assalamualaikum n afternoon kitak ya..

x tauk kenak ati ku dup dup dup dup jak tok..sehari2 tok dah..rasa risau sik ketentuan jak eh..pelek eh..dah lamak benda tok aku sik rasa n sik suka pun rasa tok..

dah tek aku baruk dapat brita yang aku kenak jaga booth ari sabtu tok pkul 2-530pm..maka ari sabtu tok aku nak join mini gathering ibu iman kat mcd pkul 3pm.aku bukan apa nak join, aku ingin nak nangga olah2 anak mek orang bertemu d samping aku ingin juak nak temu cdak blogger2.lamak tok jumpa d alam siber jak..bukan senang nak jumpa mcm tok bah..selalu jak sik ada masa.

kinek tok aku tgh bertungkus lumus encarik urang yang dapat k ganti aku or shift jadual ngan aku lah..p so far sik da coz ramei lecturer fakulti aku tok sik ada..huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....mun aku brani, aku g jak shift pagi n sik g shift ptg..p petang tek bos aku bah jaga..ngan aku lah nak..iskh..dilemma eh...haha..biasalah program tok, kan sopm baruk kuar..tok nama nya "selangkah ke uitm"...JUM MASUK UiTM BERAMAI2...SEMPAT PROMOTE..hehe..sapa2 ada anak, adik, anak buah, soh jak datang ke uitm tok...dapat sik dapat dudi kira..yang penting kita apply jak semua nak..

eh, ku belum gik madah ngan ibu iman hal tok..pa sik pat komen kat entry nya tek..lak, jerak nya mbak aku..maka aku juak yang nak mbak adam agak si iman madihah ya..

erm..till then...bye..

(tgh mikir nota k kelas pas tok ngan gne ari sabtu tok....)



4 comments:

  1. coba lah carik urg lain k ganti...

    ReplyDelete
  2. aok..mun sik mek ponteng petang p datang pagi ya...munci..munci mek eh....

    ReplyDelete
  3. aih..cian ktk..err...ponteng jak kak sahm..padah ngn bos ktk, ktk sik sehat..ekekekekeke..aih..pandei indah kmk nak ngajar kitak berbulak ngn boss eh...hadoi..jgn ekot nasihat kmk tuk,kak =0).

    ReplyDelete
  4. v;mek maok nak bulak..p maok nak lijik kit..n jgn lah mek kantoi ngan nya or sapa2 coz ptg plan nak jumpa dak blogger..coba kitak ada juak ctok v..

    ReplyDelete