Sunday, May 22, 2011

entry biasa..

salam hujung minggu..

ari tok ari minggu dah..kmk org sik da polah papa pun..sik berjalan pun..

erm, aku yang kaki jalan tok, terasa lah kebosanan nya yang teramat...marek ari sabtu aku berambeh umah mak ku d semeriang..ari tok tek laki ku mbak parent nya balit kampung pengilan??pahal sik maok mbak mek duak kah??sik mek duak boring..kali nya sik maok mek duak branak kepak kali.kan cuaca panas..lgk pun kpg nya jauh..

aku nang dah lamak sik molah entry baru..sik sabar nunggu cik amni pun plan gathering..maok join..haha..asa sik malu jak koh..aku macam dah x da idea apa nak d engkah..erm..lak ada masa, aku bersiaran agik..

till then, chow chin chow..hehe

bye..

4 comments:

  1. Oooo lah terdah... mesti ktk 2 Adam boring giler.

    ReplyDelete
  2. wooohoo..yeah...dtg lak oo gathering..ne tauk mek dtg dpt jmpa..=p

    ReplyDelete
  3. kmk x pasti dpt ke x dtg... takut gago.. hehehehe

    ReplyDelete
  4. mun ada masa mek datang gathering ya...datang lah mem..kak tkot g sik kelak??

    ReplyDelete