Saturday, May 7, 2011

Hepi Mother's Day..


salam u oll..

ari tok belum mother's day..esok baruk mother's day..saja ku nak advance wish bah ngan kitak org ibu-ibu n termasuk ibu- ibu saudara juak..yah..ku tauk ramei kitak org gik dara belum beranak kedirik bah..p ku nak wish juak k ktk org..hehehe

dah lamak eh asa nya sik da entry yang panjang2..selalu entry ku just nak madah yang aku masih idup bah..nak rol owh???haha..erol madah kita mesti inform mun gik hidup bah...lucu kau ya...

minggu tok tek aku nang bz bah coz last week paper xm start masuk.gago marking n segala lah aku tek..p time labor day aku nang sik da agak keja ya suma..mestilah menghargai dirik sendirik bah..ne boleh keja d rumah..ya nak??dah masuk ari selasa keja, kamboh ku eh coz ari rabu last key in markah ke system..yah...overtime ku malam selasa ya..pkl 8 malam baruk ku balit umah..balit2 jak laki ku dah nido anakku n aku lapar..ada ikan sardin jak d masak laki ku..even ku plg sik suka makan ikan sadin, pandei nyaman indah asa ikan sadin ya eh...yahhh, nak madah aku tek gago nak ya sik sempat update belog..kui kui kui....

ari marek jemat nak, dah meeting suma dah result student..so start ari tok n mgu depan n depan, aku free hal2 akademik tok..n just conc ngan keja master ku pun jak..hehe..ada byk masa k ku ngular aih...kita mesti menghargai masa lapang sebelum sempit nak??!!hehe..

cuti duak ari tok aku dah spare dah novel k ku baca..2 igek ku beli ku..aku suka baca novel benar nya..aku ingin nak molah mcm kak kembhojha..nya ada shelf book nya pun dalam belog n nya rajin nak ngulas novel ya dalam belog .aku maok mcm ya juak, p ku MALAS..sebenarnya aku sik pandei nak polah mcm ya..hehe

yang paling best mgu tok nak, aku beli tepon baru koh..haha..alu tkr ke post paid juak aku tek..hehe..ne tpon nak ku padah laki ku berik riya??haha..baruk 2m++ aku pakei..sik brapa ku makei tepon LG ya coz nya touch screen..tgn ku dah selalu berpeluh, selalu jak screen ya x pat ku tekan..alu ku mintak kebenaran laki ku untuk membeli telepon yang ada button..aku suka suka n suka...sikkan kitak org jak yang mala ada tepon baru..aku ingin juak..

walau pun aku sik da be new entry, p aku tetap maca belog belog kitak org koh..ibu iman,amni, mama nabihah, flo, v and another v,hani, sis kembhoja, kak tkot, feeza, rama2 n bykkkkkk gik lah..ngak ku sik sempat nak komen jak..

bila ibu iman nak polah gathering agik owh...

ok lah, ya jak dolok..last but not least..

"heppi mother's day"....

till then...bye..

Aku: Selamat Hari Ibu untuk mak aku n mak mentua ku d kuching nun..lurve both of u...muahhh..terima Kaseh juak k ankku Adam kerana menjadikan aku seorang Ibu..mama sayang kitak duak ayah..Muahhhhh


5 comments:

  1. happy mothers day sahm...=p
    lmk dh mek xmembc novel..hehehehe...lak mek nk smbg membc...

    ReplyDelete
  2. mek lamak dah branak jrg beli..mek pnjam library jak..kinek tok jak baruk rasa nak kumpul agik..baca lah flo...k jiwang2 bah..

    ReplyDelete
  3. selamat hari ibu buat kitak...
    semoga sentiasa bahagia...amin..

    ReplyDelete
  4. kitak pun azzra..sama lah kita duak tok??ada celeb8 tek??

    ReplyDelete
  5. selamat hari ibu sahm

    this year kamek sik mauk la celebrate eh.. coz kamek miss arwah a lot when i did that. Last year is a sweet memoir for kamek eh.. :( kan,. dah nak asa nangis dah tok...

    hrmm... malu mek eh sebab shelf kmk ya besa2 ajer.. tapi tq. :) kamek tok jgn dilalek glak sahm.., nang ulat buku. kamek baca time suci tgk tv... kamek baca.. :)

    bah.. mun dah ada blackberry... boleh la kamek mintak bb pin tok.. :D

    ReplyDelete